Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

lördag 6 april 2013

Unika individer

Livet rasar fram och jag är så trött, skulle kunna sova en vecka tror jag. På jobbet är vi ute ofta speciellt eftermiddagar- jag tror inte jag tål solen:/ jag blir sååå trött! Någon på jobbet frågade om jag var allergisk??? Inte vet jag det har jag inte varit förut-men kanske är det därför jag är zzupertröttzzzz. Någon som känner igen detta med tröttheten??

Jag gillar unika individer och ogillar då alla är stöpta i samma form- då blir de en grå massa tycker jag. Så idag slår jag ett slag för unikitet;)))


Bamsekramar ELLINOR









2 kommentarer:

  1. Det här med tröttheten känner jag väl igen. Men jag tror att det är innan kroppen vantsig vid ljus som du gissar. Själv har jag liten kännslighet för björkpollen och det spelar så klart in men annars inga allergier förknippade med våren. Så klart är individen unik! Hoppas du snart känner dig pigg igen och kan njuta av våren som äntligen tycks vara påväg....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är också alltid trött så här års...jag är allergisk mot pollen m.m och tar mediciner konstant ..men just så här års blir jag alltid tröttare
    kram Rosa

    SvaraRadera