Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 4 juli 2013

Efter festivalen

Hallå alla fina!

Här kommer sköna lata semesterhälsningar hehe

Amanda och jag har grillat och precis ätit och sippat lite vin. Maken och yngsta dottern matilda har dragit iväg för att vandra ett par dagar. Skönt att vara bara två hemma och få chans att prata om allt mellan himmel och jord:)))

Jag har ju varit på festival, första gången för mig!! Men jag är glatt positivt överraskad. Vilken grej- visst det regnade och det var lerigt men musiken vad härligt;) fler idoler har skrivits till på listan som ex. Volbeat
 

Helt galet- jag bor ihop med en gammal rocker och tycker väll sisådär om hans musiksmak men de här var bra, så de är tillagda till listan, check;;)))

Önskar er alla en härlig sommarkväll

Kram Ellinor 

3 kommentarer:

  1. Hejsan! visst är volbeat bra!! upptäckte själv dem för inte så länge sedan (något år sedan) låter som ni har det gott :) fortsätt så...kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej igen :). Var ju tvungen att kolla Volbeat nu, har aldrig hört talas om dem, och valde slumpvis på youtube: Cape of our hero. Riktigt bra och tårdrypande. Passande idag - 4th of July och allting.
    Ha en skön kväll :)!
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Härlig semester låter det som. Man kan alltid ändra sig så lite ny musik passar ju fint! Jag har inte heller varit på festival men kanske någon gång... Njut av ledigheten!
    Kram vännen

    SvaraRadera