Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

onsdag 20 juli 2011

här händer det grejor

hejsvejs!!!

jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har skrivit ngt på ngr dagar:((
ett inlägg om dagen var det, va? ;)

Här händer det grejor...

jag var ju på loppis och fyndade... en del av mina fynd har jag målat.

 



jag gillar att pyssla...här är det decoupageteknik på hattasken.
Pappret är en tapet visst är den snygg?

igår var jag och plockade bär hos min mor,
sen blev det hem och koka saft... hallonsaft mums eller hur?



sen en sak till jag var på loppis (hihi) idag oxå åkte med familjen
och svärmor(som oxå är loppistokig),
har fyndat en urfin våg...
bildbevis kommer senare

annars har jag hunnit njuta av solen och semestern
och sprungit i skogen med yngsta dottern
matilda 14 år

jag gillar när det händer grejor...det kanske märks?


ha det så gott & sov gott sen alla bloggisar <3<3

1 kommentar:

  1. Vilken vacker hattask, så duktig du är! Du måste visa dina nya fina loppisfynd i bloggen, alltid kul att se vad andra har hittat för guldklimpar. Funderar på att åka på loppis i morgon... =)
    Go natt och sov så gott!

    Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

    SvaraRadera