Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 31 juli 2011

chill och bad i poolen

helsan svejsan!

idag har vi haft finväder-ja förutom ett litet regnväder....

syrran dundra in här på förmiddagen- med sina busar, tre grabbar 2-4-6- år gamla hej vad det blev livat:)))

vi har chillat försökt att spela kubb*ler* och badat som tokar i poolen

sedan då lugnet hade lagt sig igen så målade jag lite söta burkar till smått
 och gott i badrummet-lite småsöta!

måste berätta om häromdan då jag var på en loppis- där hade de ett symaskinsbord som jag var lite sugen på att köpa, men jag hamnade i en disskussion med maken så när jag skulle köpa bordet var det redan sålt typiskt... men men det var väll inte meningen att jag skulle ha bordet då...hmmmm( det känns bättre om man tänker så *fniss*...eller??)

men min fenomenala make han hittade ett jättefint symaskinbord på returpunkten i stan, det tog han hem till lilla mig såklart...gissa om jag blev överraskad och förvånad- för vem vill slänga en sådan raritet???

ha en trevlig kväll alla bloggisar!! kramis ellinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar