Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

måndag 1 augusti 2011

lite nattbilder och hjärteänglar

hallå alla bloggare!


nu är augusti här, jag måste säga att jag gillar de mörka kvällarna.
i kväll smög jag mig ut med kameran och försökte fånga kvällen på bild.
 jag delar med mig lite bilder från altanen (mer eller mindre bra=o )



 

 




Jag måste berätta om mina änglar!
jag gillar änglar, inte så att jag samlar på
dem men en del änglar har en särkild betydelse i <3at.
  
en tavla som jag har fått av
min farmor för länge sedan ,
hon sa alltid att det var jag
som hade änglavakt på bilden



 
en vänskapsängel som jag
fått av en god vän

 


en liten turängel som jag fått av
 min mamma det är en
bukowskiängel, söt eller hur =)     



nu är det sovbags för mig, sov gott alla bloggisar=)

kram ellinor
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar