Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 30 augusti 2011

plommonmums

hallå bloggers!


jaha så har man avverkat en dag till på jobbet=)
jag jobbar som förskollärare och är just nu i ett stim av inskolningar....
det är lite tufft sådär emellanåt innan allt faller på plats.
Jag fick lite plommon av min kollega så jag åkte väl hem trött och sliten och
gjorde plommonmarmelad(!). den blev ju urgod mums!!







här är några surikater på kolmården, ursöta eller hur?
visste du att de pratar och tjattrar med varandra hela tiden...
hihi det lät för sött=)

en stor kram till er alla<3

1 kommentar:

  1. men heeej främling, hihi eller det är nog jag som är främling. Livet är lite tufft just nu, men jag kör på ;)
    Jag har massa plommon kna du fixa något gott till mig, hihi. Nej vet du vad jag har inte kollat trädet på länge. Har ingen aning om det finns några plommon. Måste nog kolla i morgon, alla kanske ligger på marken ;);)
    Du vi måste ju äta lite kräftor!!!
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera