Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 1 september 2011

stora blommor

hej alla glada bloggare!

efter jobbet skulle jag handla lite...
affären vid mitt jobb hade en speciell dag idag, (jag hade ingen aning) och kom insladdande på parkeringen, klev ur bilen och höll på att snubbla över en karusell med elefanter fniss...fniss

nä, men de hade lite bra erbjudanden, jag köpte med mig två murgrönor hem. de växte på en dubbel båge, visst jättefint men jag skulle vilja ha en stor båge istället....

efter en stunds funderande tog fram lite najtråd tvinnade och gjorde egna bågar, de blev jättefina. dom kommer att passa bra i mina stora fönster. det är ett problem att fönstrena är stora och många fina blommor och lampor är små. men de här bågarna blev jättebra och kostade nästan ingenting hihi

jag är supernöjd!!


jag önskar er alla en god natts sömn& söta drömmar!
kramar ellinor


1 kommentar:

  1. Men HEEEJ Raraing , hihi
    Ja du nu ser jag dina inlägg igen,,, har inte sett dem på LÄäänge. JA vad säger man om teknikens värld, hihi
    Du de var snygga kommer sitta som ett smäck i köksfönstren, eller??;)
    Döttrarna verkar haft en bra dag i skolan idag!!! Hoppas detta sista år kan bli bra!
    Vi får höras om en liten date, inte minst en loppisrunda!!!!!!!
    Sov gott <3 nettan
    PS. vi är hemma heela helgen och målar om ni är ute med Shabo, kom förbi vett jag. Har en cheescake i frysen jag vill ta fram. Men kan inte äta den själv ju, hihi

    SvaraRadera