Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 22 september 2011

ensam igen

ja då var jag ensam igen
mannen i huset har åkt iväg på jobb igen kommer tillbaka söndag:))
ibland känns det lite ensamt men jag har ju mina två döttrar 14 och 17 år
vi har det ganska mysigt(om de håller sams..hehe)



som ikväll har jag haft en helt vanlig kväll med pannkakor, läxläsning och romantisk film: the rebound



den kan jag rekomendera-typisk tjejfilm bäst att passa på då gubben inte är hemma=)

jag önskar er en trevlig kväll

kramen
 Ellinor

1 kommentar:

  1. Hihi kanske jag kommer till dig då så vi får en egen tjejdag, hihi
    Nej då, det hinner jag inte, tyvärr. I morgon ska vi titta på lägenheten:):)
    och så spelar Michis match , måste se!!
    Första riktiga div, 1 matchen...
    Oc så måste vi få upp lampor och markis på framsidan...plantera växter,,, ta in växter,,,
    Usch vad jobbigt det blev ser jag;)
    Du förresten. Jag är ledig på måndag... FIKA????
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera