Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

måndag 12 september 2011

höst

gokväll!

jag fortsätter att pilla med bloggen som ni ser, vad tycker du?
 bilderna högst upp(=header?) är de för många och för små?
var kan man hitta roliga/söta bilder som passar i bloggen?

nu är det höst vill jag lova
 jag har haft en skön höstdag med skön hög luft
det gillar jag när kylan biter i kinden fnissfniss



vackra röda höstäpplen vaktas av en liten rumpnisse hihi
jag önskar er alla en godnatt!!

/ellinor

2 kommentarer:

  1. Tjena tjena mittbena, hihi nej vännen, hihi
    vilken snygg blogg du fått, den är ju mer avancerad än min, nu är det du som får visa mig hur man gör nästa gång vi ses,,,,
    härlig liten gubbe där, han ser ut som jag känner mig, hihi
    Nu ska jag läsa ikapp din blogg har missat lite;)
    kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  2. Bara så himla fin blogg.Härlig liten gubbe den gillade jag.Ha en fin tisdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera