Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 18 september 2011

söndag igen =o

god kväll i stugorna!

oj vad tiden går fort, helt plötsligt är det söndag(!!)

jag ber ödmjukast om ursäkt för en dålig uppdatering i veckan
dagarna går för fort.

igår var jag och min lilla mamma ute på en loppisturne vi hamnade
mitt ute i ingenstans på en helt hysterisk loppis
det är kul med mycket saker, men ibland kan det kännas
osorterat och lite mycket saker
vi var där i nån timme jag handlade inget men min mor hittade en järngryta
sen for vi vidare till nästa ställe en jättemysig loppis
där jag har varit förut o där gjorde jag ett fynd
en liten tallrikshylla=))) jag tänkte hänga några krokar under sen ska det
få hänga lite vackra saker där.

nu ska jag dricka en kopp te och passa på
 att titta in hos er andra bloggare hihi

ha en trevlig kväll =))

ellinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar