Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

fredag 30 september 2011

lite ont

god kväll alla rara
iveckan har jag varit hos doktorn...jag har fått tillbaka min skada i ryggen fast nu sitter den på framsidan-inget fel på ekg eller lungor men inflammation i bröstkorgsmusklen..jaha då backar vi bakåt bara träna chigong och yoga nu  och inte bära möbler och springa som en bäng.

springet kanske funkar men jag vill bosa lite fixa och flytta runt på saker vart blir det bäst snyggast
mannen i huset har målat källaren- snart ska det flyttas ner möbler igen.

jag får väll peka med hela handen då hihi
säkert populärt.

var på decoupagekurs kul<3<3<3<3
jag ska ta bilder på kursbutiken och mina verk det kommer snart

ha en bra kväll med fredagsmys
visst är det ett bra ord jag blir glad i hela kroppen

Kramen ELLINOR

1 kommentar: