Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 13 september 2011

storm

hejsan!

idag har vi storm, allt bara flyger omkring utanför,
jag sitter inne och tänker inte gå ut hihi
städa ute får jag göra imorgon

när jag kom hem efter jobbet var jag ute o sprang
2,5 km. ett skönt sätt att rensa skallen =))
nu har jag ätit och mätt och belåten skjunkit(svåstavat det där...) ner i soffan
känns bra hihi

jag kan inte riktigt låta bli att mecka/pilla lite igen med mina bilder
idag visar jag ett par cairnterrierbilder
min hund heter tjabo han är en riktig buse hihi

jag önskar er en trevlig kväll<3<3
kram ellinor

2 kommentarer:

  1. Halllååådääär, hihi. Ja du bilen har nästan lyft idag, så har det blåsigt. Becca övningskörde en säng nu i kväll, det var nyttigt för henne. Förresten var är amanda på praktik`?
    Nej du nu sak jag sova, vi måste verkligen höras om kräftor!!!!!
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera