Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

onsdag 3 augusti 2011

Helsingborg nästa

hallojsan

här packas det för fullt, imorgon åker maken,
 matilda 14 år och så lilla jag då,
på fotbollscupen eskilscupen i Helsingborg.
Matilda ska bo på någon skola med
sitt lag, och vi ska bo på hotell bara gubben och jag=)
lyxigt!! det är man inte van med.

jag ser fram mot hotellfrukosten.
visst är det något speciellt med hotellfrukost?
är man extra hungrig på hotell eller vad är det?

vi ska titta på fotboll, tura till helsingör
OCH naturligtvis gå på loppis om vi hinner...

ha det nu så bra alla bloggare och var rädda om er

vi hörs på söndag, kramen ellinor=)))

1 kommentar:

  1. Hallojsan!

    Lyxen med hotellövernattning och underbar hotellfrukost är ju inte alltid man unnar sig... tyvärr! Håller helt med dig, det är nästan frukosten som är det bästa med hela upplevelsen, hihi! Senast jag bodde på hotell ställde jag klockan tiiiiidigt för att slippa trängas med kreti och pleti om allt det smaskiga. ;)

    Psssst... Du har väl inte missat min utlottning? Kika gärna in om du vill vara med!

    kram kram

    SvaraRadera