Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 6 november 2011

alla helgona och taxirörelse

hej alla fina!

idag har brorsan mamma &pappa varit här och fikat.
kl.9.30 ramlade de in över tröskeln här...till mina ungdomars stora förtret
- de ville ju ha sovmorgon FÖR EN GÅNGS SKULL ;))

igår hade jag taxirörelse här först var ju amanda och jag på ikea
(vi handlade julpynt fniss* lite tidigt visst, men jag kunde inte låta bli) sen
skjutsade jag matilda 4 gånger bort och hem pust!  tur att inte varje dag ser ut så här...

sen var det dags att hedra våra nära och kära som inte finns bland oss längre
vi tänder alltid ljus på kyrkogården varje allahelgons afton(?) det har blivit
 en tradition i vår familj
det var bara amanda och jag som var vid kyrkan matilda
 hade varit och tänt ljus med sin konfirmationsgrupp tidigare på dagen
mycket blommor och ljus

visst är det något speciellt med denna dag med alla dessa ljus i mörkret

god natt, sov gott & jag passar på att önska er en bra vecka....

kramen ELLINOR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar