Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

fredag 4 november 2011

fredagsmysigt

äntligen fredag

amanda och jag har fredagsmys-film och mys framför brasan känns bra*
vi kollar marley och jag.
kul/tokig film om en galen hund-rekommenderas hihi

jag tänkte visa några decoupageverk som jag knepat &knopat med=))

bokgömmor och ett litet smyckesskrin

här är mitt våningsfat- det blev bara en våning
det andra fatet gick sönder(man kan skymta det brevid)
jaja det är sånt som händer-får väll göra ett nytt=)

ljuslyktetygpåsar med servettänglar visst är de
fina-blir bra till juldukningen

små sötisar på en väggkruka, den här ska
jag nog göra lite krackelering på med silverstoft

nu är kursen slut för den här terminen känns lite vemodigt  det är svårt att få något gjort i vardagen synd eftersom jag gillar att vara kreativ-men min tanke är att fortsätta hemma. jag jobbar på det;))

lite dåligt med uppdateringen här jag ber om
ursäkt för detta men så blir det när man
bara har en dongel i huset
(alla ska ha den samtidigt hihi-mamma får stå över)

imorgon drar amanda och jag till ikea=)))

sov gott alla fina*

kram ELLINOR

1 kommentar:

  1. tjenatjena mittbena hihi, var ni ensamma på
    IKEA???
    Här har vi städat trädgård bil och tapetaerat, Inte hunnit kolla lilljul. Lovar göra det i morgon;)
    Vems tur är det? Jag har inget minne av var vi var sist,,,hos er??
    kramkram<3 nettan

    SvaraRadera