Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 26 augusti 2012

om sanningen ska fram.......

 
söta lavendel från trädgården
 
...så har helgen  rasslat förbi i en rasande fart, fixat och gjort klart vissa grejer.
 på tisdag tidig-tidig morgon åker min äkta hälft på jobb till tyskland i fyra veckor.
 men nu söndag kväll är vi klara med en hel del, så nu har han bara att
 packa och växla pengar kvar.........
 
ska bli välldigt skönt då han har åkt och vardagen kan infinna sig igen;)))
jag ska alltså vara singelmamma med två ungdomar och en hund mamma mia!!
självklart kommer jag sakna mannen men jag tror det kommer funka*blink
ungdomarna kommer nog inte vara hemma så mycket i perioder som vanligt och då har jag massor av tid över undras vad jag ska göra då??
 självklart blogga en hel massa- men det kan jag ju inte göra jämt....hmmm vi får se
 
 hur har din helg varit, gjort ngt speciellt?? skriv gärna en rad:))))
 
önskar er alla en bra arbetsvecka
 
kramelikram ELLINOR
 
 

2 kommentarer:

  1. Hejsan ..kan vara skönt med lite ensamhet ibland också tycker jag .
    Har jobbat hela helgen så idag gör jag nästan ingenting

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. jasså du blir lite "singel" i 4 veckor nu då.
    Skönt på ett sätt kanske mycket tid till dig själv om inte ungdomarna inte pockar på din uppmärksamhet förståss :))
    Skriv och berätta vad du hittar på i din blogg vettja!!!
    kram lolla

    SvaraRadera