Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 7 augusti 2012

welcome

hallå alla fina!

i dag har jag målat och fixat en takpanna- har ni tänkt på vad man kan göra av ett så enkelt ting?? massor:)))

annars har vardagen smugit sig in jag har jobbat i två dagar bye bye semestern:(((
 men men var sak/tid har sin charm med sitt speciella innehåll*ler.

jag tänker att jag ska fokusera på det positiva och må bra av det-istället för att fokusera på det mindre positiva och grubbla(vilket jag i perioder kan vara riktigt duktig på) så den här hösten ska bli riktigt bra:)))

vad kul att ni vill vara med i min utlottning, jag blir så glad. vet inte om det framgick men ljuslyktorna är homemade;)

Hur har du det är semestern slut för dig med??
 jag önskar alla mina läsare en riktigt bra vecka*ler

kramis ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin den blev takpannan! Du är ju jätte duktig! Synd att semestern är slut men visst är det samtidigt skönt att komma in i rutinerna igen, det tycker i alla fall jag!Jag blir liksomlite lat när alla är hemmaoch får inte riktigt lika mycket gjort:).....
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Jättefint man kan göra. Här är det fortfarande semester t.o.m Söndag ..sen ledig dag på Måndag så jag fick ju en extra dag där

    Ha en bra dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera