Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 27 november 2012

med en nypa julkänsla

det börjar bli lite juligt här hemma
 ja jag vet det kanske är för tidigt men nu är alla adventsljusstakarna framme och i helgen var vi i skogen och plockade ris, en minigran,
 lite kottar, mossa osv. så nu är det bara att fixa lite ljus till adventsljusstaken sen är det klart:)) visar lite bilder på pyntet hittills tyvärr ingen vidare kvalite på bilderna i detta mörka svedala.
vad kul när alla bilder ramlar omkull:@@
 
hur gör du för att ta bra bilder när det bara är mörkt, har du ngt tips? dela gärna med dig då blir jag så glad   

annars så är jag dränerad på kraft av olika anledningar, känns lite tungt just nu
en bra peppsida hittade jag hos en bloggvän: klokegård.se heter den:))
kolla gärna in den jag gillar den bloggen eftersom den känns som något att hålla sig i när åskan går och stormen ryter runt knuten;;) if you know what I mean hihi

jag hoppas att du har en trevlig tisdagskväll hos dig:))
kramelikram ELLINOR

6 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!

    Ibland tar orken och lusten slut, då gäller det att vila och lyssna på sin kropp. Så var rädd om dig och kör inte på mer än du behöver. Jag har jobbat med personal hälsa och problem i många år, är ju undersköterska och har läst beteende vetenskap... Det vågar man knappt skriva för då tror alla att man annalyserar dem, men nej jag lämnar gärna jobbet på jobbet om man säger så:)!
    Oj det vart tungt inte min mening utan var bara rädd om dig.
    Vad fint du gjort! Ikväll ska jag sätta i belysningen i ute granen och i morgon åker stjärnor och ljus stakar fram. Åh vad det ska bli mysigt!
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja, julmarknader är kul!
    Den sidan ska jag kolla in, tack för tipset!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset på den sidan
    börjar komma in lite juligt här med
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Skönt att ha belysningen på plats ;=) jag håller på nu i kväll,pausar lite..ha en fin 1 adventshelg <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Ibland tar orken slut. Då är det bäst att ta det lite med ro det mesta.

    Jag har precis gjort mitt första mörkerfoto och det var riktigt kul, fast nu ser jag vad jag skulle ha gjort annorlunda. stativ och fjärrutlösare var mina redskap.

    Ha det gott och jag hoppas du mår bättre nu.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. hejsan och tack för din kram det behövs verkligen just nu när all ork är liksom slut och hela kroppen är sååå spänd...min pappa har varit sjuk en längre tid och är just nu riktigt illa däran..vet inte riktigt hur det kommer att sluta så man mår inget vidare och inget känns kul längre....
    tack och kram lolla

    SvaraRadera