Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

fredag 23 november 2012

nu smäller det

fredag...känn på ordet fredag...härligt
idag så slutade jag verkligen tidigt(jämfört med förra veckan hehe)  skulle in till stan med äldsta dottern men
när jag kom hem så var min uppfart till huset uppgrävd!! jo jag hade tackat ja till en offert
men de hade inte berättat att de tänkt komma och börja idag, så efter 1.5 timmes disskussioner och telefonsamtal så var dealen fixad- så nu har vi snart en ny uppfart;))

mannen har landat från vitryssland och kliver när som helst in genom dörren skönt då kan han fortsätta diskussionen med byggfirman-det är ju inte my cup of coffe if you know what I mean;)

nu smäller det!! det är ju premiär för mimmis garage i helgen, kom gärna och kolla-det tänker jag. vi kanske ses*blink

vägbeskrivning:

åk väg 209 förbi kungsängens flygplats norrköping mot arkösund 
vid ljunga sväng höger mot tåby
Följ furingstadsvägen rakt fram ca 3,5 km
sväng höger mot furingstads kyrka, passera kyrkan sväng höger efter församlingshemmet
framme!!!
(mimmis telenr. om du skulle köra vilse;))0761-420299)

med hopp om en trevlig helg*ler
kram ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Hej missade det ..hade tänkt att åka dit men det blev inte så ...Är det öppet varje dag?
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Ja som du såg fyndade jag fint hos Mimmi. Å kanske kan jag bidra lite till nästa tillfälle....
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera