Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

måndag 17 december 2012

tissel tassel

visst är det härligt att vara lite hemlig;)) jag går här och tisslar och tasslar,
ingen vet vad jag håller på med hihi
 
jag har en drös julklappar och julhälsningar att ta hand om och paketera ikväll;)) jag tror några i min närhet kommer att bli överraskade tipptapp tipptapp. vad gör du inför jul? har du mycket tisseltassel på gång??
 

i slutet av veckan helgen blir det
 julgodis Mmmmm....
 
kramelikram ELLINOR

bilderna i det här inlägget är lånade från google 2011
 

4 kommentarer:

  1. morning
    oj så mycket kul läsning jag hade att ta igen här hos dig...
    Jag mår ju lite bättre nu tar en dag i sänder men det är så mycket som skall ordnas med efter att någon gått bort och så behöver ju mamma allt stöd hon kan få...men ikväll ska ialla fall Edvin(barnbarn) och jag baka pepparkakor det ska bli riktigt kul...
    ha det gott och håll kräksjukan borta min goa vän
    kram lolla
    Peter Jöbaks boka + skiva har inte dykt upp ännu, men hoppas på det idag

    SvaraRadera
  2. Äntligen!!kan jag kommentera hos dig!! har försökt ett par inlägg tillbaka.. jag har slått in julklappar i kväll oxå..tycker det är så roligt!! ha en fin vecka mot Jul <3 kram kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Ska göra lite julgodis och slå in lite klappar till ...mannen ska göra köttbullar det är hans lott till varje jul
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Hej igen.. omöjligt att kommentera under ditt senaste inlägg..Så fina julklappar du fått!!! önskar dig en fin helg o Gott nytt år kram Jessica

    SvaraRadera