Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

lördag 9 mars 2013

mello

ojojoj vad jag har varit osynlig här igen....denna vecka har jag varit överhopad av jobb så jag har i princip gjort mat och gått och lagt mig när jag kommit hem....vissa veckor är bara så och då är sömnen viktig, för att man ska orka
 
alltså SÖMN=jätteviktigt har jag lärt mig av erfarenhet;)))då blir det lite glest med inläggen här tyvärr. det är ju så lätt att fastna i bloggvärlden ni vet hihi
en liten sån här som snusar gott är ju så rofyllt
tänk om alla kunde sova som henne;))))
jag tror att nästa vecka blir lite lugnare..
ikväll var det mello, och fel låt vann enligt matilda. hon höll tummarna för ullrik munter så de blev blå och när hon insåg att han inte vann gick hon ifrån tv:n hehe
 
visst var startfället ikväll sällsynt bra?? jag har inte sett deltävlingarna förut och jag är possitivt överaskad;))))
annars gillade jag louise hoffstens textrad:
 
only the dead fish follow the stream
 
passar så himla bra in på hur jag lever:)) ibland funderar jag på att tatuera mig kanske denna textrad blir perfekt på en underarm??? melike
 
vad tycker du om mellon ikväll?
 
ha en störtskön söndag imorgon
kramelikram ELLINOR

5 kommentarer:

  1. ja det är inget svårt att fastna i blogglandia..tyckte melodifestivalen var så där
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Only the dead fish... så himla bra! Och vilken bedårande liten bebis!

    SvaraRadera
  3. Tack vännen för inlägget hos mig! Hoppas du har det bra och att livet rullar lite saktare nu! Var rädd om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Marknaden är både lördag och söndag 10-16!
    Välkommen om du kommer! Det vore kul!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ja du ibland måste man prioritera.... Här laddas för en ny dag på marknaden kallt men kul!
    Kram Katha

    SvaraRadera