Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

lördag 2 mars 2013

Påskighet

Hur påskig är du?
 
Har varit och tränat yoga på morgonen;)) skönt men lite stel ajajaj. jag har bytt gym till worlclass och detta var första gången där;)det ligger mitt i stan med ett stort parkeringsshus i samma byggnad passar mig perfekt när jag kommer där och rullar in med pärlan(bilen;))).
 
svängde förbi affären på hemvägen köpte lite bröd och nya Jeanne d  arc living. Det finns massor med påskinspiration i den:)))
 
Men påsk är inte så stort i mitt liv, hur är det med dig har du mycket påskpynt hemma?? jag brukar ha några ägg framme och de har inte så mycket färger eller mest vitt och naturfärgat, därför kan de vara kvar ett tag även efter påsk. bra för påsken är så kort tycker jag;)
 
men när påsken är här då är ju mannen i huset här hemma bara det gör ju att påsken blir en bra helg hihi
ikväll ska jag ut och äta med tjejerna på jobbet, trevligt;)))
men innan dess väntar tvättstugan
ha en underbar helg;))
kramar ELLINOR
 

5 kommentarer:

  1. Påskpynt brukar lysa med sin frånvaro. Ris i en vas är det enda. Och blommor såklart :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Påskpynt har jag i princip inget mer än lite ris och blommor. Fast det är klart jag har två tovade tuppar som jag brukar ha framme i köke på en hylla. Dom gillar jag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jodå jag påsk pyntar en del :=) lite tuppar o hönor o ris o påskliljor o så klart Påskkärringen i fönstret :=) må så gott! kram Jessica

    SvaraRadera
  4. hejsan
    Jag är väldigt lite påskig
    lite små fåglar,ägg och ris med dun på har jag framme men inget mera...
    Det härliga med påsken är ju att våren är på väg!!!
    Kramen lolla

    SvaraRadera