Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 9 februari 2012

♥det värmer ska ni veta♥

en stilig fjäder kan få symbolisera
 en stark hållning då det stormar runt omkring
god kväll i stugorna!!

nu har jag surfat runt lite hos er, gud vad det händer mycket då man inte är här varje dag-då finns det mycket att läsa=)

nu hade jag lite middagsfix att göra men tänkte snabbt säga hej och önska er en trevlig torsdag!!

jag har inte varit så aktiv här just nu för det är mycket nu på jobbet som suger energi.......jag samlar kraft så gott jag kan emellan varven och hoppas kunna flyta på det=))

det är så kul att läsa och höra av från er, det värmer ska ni veta speciellt när livet är lite tufft och stressigt 
♥♥♥

kramelikram

ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Hej vännen1
    Du är väl rädd om dig?! Viktigt att ta hand om sig själv när det är tungt tex på jobbet.
    Jag håller med om att det är så kul med alla snälla komentarer man får på bloggen. Man blir så glad.
    Hoppas att du får en trevlig dag och att det snart lugnar ner sig för dig.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vi hoppas att ditt liv blir mindre stressigt och att du snart har energin tillbaka! Hoppas din fredag blir skön och mysig! KRAM emelie och elin

    SvaraRadera