Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 26 februari 2012

ny frisyr- nytt hår?

söndag...känns så där, imorgon drar skolorna igång igen och mannen sticker till stockholm. med andra ord: vardag:// jag älskar helger då är jag fri, inte alla men många måsten finns ju inte då. finns det någon mer som älskar helger och varför då? nu är jag allt lite nyfiken på er;))

nytt hår??

idag har jag i alla fall varit och klippt mig, matilda och herr å-mannen i mitt liv. lite slingor och ny frisyr känns bra det behövdes verkligen;)))senare på eftermiddagen blev det ett yoga pass som vanligt ajaj vad stel jag var har inte varit på två veckor innan det känns

nej, men nya lockar- omväxling förnöjer
har fått några frågor om hur det går med mitt skåp i källaren egentligen? jag känner att jag inte har överdrivet med tid till den målningen mest för att det alltid är någon som ska titta på tv där inne:@
så i går natt klockan 24.00 passade jag på:)))
jag har grundmålat det som jag fick bloggtips*ler om så nu är det nog bara att måla på i sakta mak;)) jag tror att om jag orkar jag ska måla det ikväll då alla har försvunnit från tv rummet  där nere men risk finns ju att john blund har slagit till hihi. vi får se 

då skåpet är färdigt har jag bara dörrarna kvar-det borde gå lite snabbare

nu ska jag sätta på en kopp te och sen blir det tvsoffan

om shanti

ELLINOR

översättning: om shanti betyder ung. fred vare med dig;))

5 kommentarer:

  1. Snygg vår frisyr.
    Ska bli kul att se skåpet.
    Ha en fin kväll!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  2. Jätte snygg i håret! Spännande med ditt skåp. Ska bli kul att se det. Visst är det härligt med helgen men den går tyvärr allt för fort tycker jag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt hår!!!!!:) hoppas du klarar att locka det själv nu;) ny spray kommer....;)
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja vi får väll se:)) ska försöka.. annars har jag ju amanda som kanske kan hjälpa mig;)) jag får be snällt!
      kram

      Radera
  4. Nu ska du nog titta in till mig...:)
    Kram Anna

    SvaraRadera