Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

fredag 2 mars 2012

tävlingsvinst

hallå där alla fina ni!

den här veckan har bara rasslat förbi, jag har varit dålig på att uppdatera-ber om ursäkt för detta:/
när jag äppnade bloggen nyss insåg jag att JAG HAR VUNNIT EN TÄVLING:-)
februaritävlingen hos annas ideer;))

mina fina vinster hihi



min första vad kul, jag har precis mailat min adress så nu är det bara att vänta.

vad har du tänkt göra den här helgen??
som ni alla vet nu så älskar jag helgen så jag ska bara vara-skönt. jag har tänkt att fortsätta måla oxå snart är det klart, kanske åka och handla lite ny färg. Och så har jag lite pyssel att göra- jag har precis varit och hämtat ett paket från panduro. innehållet har vår och påskfokus. jag kommer att lägga ut bilder på detta inte nu men någon dag under helgen;)))

jag gillar de här dokumenten med äldre touch




men även de här med
 mycket färg det är ju härligt
 på våren eller hur??
idag visar jag lite etiketter och tags som jag funderar att använda till pysslet och decoupagen. på onsdag börjar min decoupagekurs, kurs och kurs förresten. mer som en studiecirkel där vi är ung. samma personer som träffas och jobbar med decoupage;))
det är jättekul och bra för då jobbar man fokuserat, hemma har livet:) en tendens att komma emellan skapandet. någon som känner igen fenomenet?



jag önskar er alla en trevlig helg

kramelikram ELLINOR

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Jo visst kommer livet gärna i mellan så då är det bra med en avsatt tid eller en kurs!
    Låter som du kommer ha en trevlig helg. Hoppas att det blir lite gott väder så man kan vara ute och njuta lite av våren och solen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinsten! Blev så glad när jag såg att just du vunnit!
    Ha degott!
    Kram Katha
    Ps de är svårt att kommentera hos dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack katha! <3

      vad det beror på att det är svårt att kommentera vet jag inte har du några förslag?

      Radera