Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 8 mars 2012

fisheye&paket

hej alla fina!

jaha torsdag igen;))
jag sitter på mitt jobb-på rasten. idag är det fryskallt ute skulle visst bli snö brr det känns
på förmiddagen var jag en sväng i skogen det finns mycket spännande att titta på vi hade luppar. visste du att det blir "fish-eye" effekt på fotot om det tas igenom en lupp?? eller i af nästan.

 jag gillar att fota och testar och experimenterar ganska mycket det är kul:)))

igår var jag på min decoupagekurs, det var första gången den här terminen. var kul att vara tillbaka igen;)) den här våren blev det bricktema för mig, jag började måla tre brickor igår;))

på lördag far vi till fjällen-björnrike! det ska bli skönt att komma bort lite hela familjen + hund sticker iväg;))) vi får väll se hur det blir med uppdatering av bloggen då:) självklart har jag tänkt ta med all teknisk utrustning men det kan ju bli "radioskugga" sådär i fjällvärlden hemska tanke!! men jag håller mina tummar för att det ska fungera

ja just det mitt paket har kommit på posten- jag vann ju min första tävling. vinsten kommer från anna som har bloggen annasideer . jag har fått i uppdrag att berätta hur jag ska använda innehållet i paketet. det kanske jag inte hinner innan jag åker till fjällen:)) men det kommer jag lovar:))

önskar er en härlig torsdag
kramelikram ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter med fjällen. Vi brukar också åka en vecka men inte i år:(..
    Hoppas att ni får en bra vecka med fint väder.
    Kul bilderna blev!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder!
    Ha en super skön tid i fjällvärlden vi drar dit i sommar.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera