Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

lördag 3 mars 2012

jag vill ha färg

vad har ni gjort en sån här vacker vårdag? själv har jag fixat med ditt och datt(som vanligt hihi)
ungefär mitt på dagen satt jag i solen en stund- på farstun. har du tänkt på att det pirrar i skinnet efter bara en liten stund i solen. fördelen är ju då att jag kan gå in;)) så alltså använd solskydd rara ni;)) man ska va rädd om sig hihi
det blev en målning av skåpet, nu börjar det närma sig insidan är klar och utsidan är det kanske en strykning till kvar på;) sen är det ju dörrarna förstås.....
jag har packat upp paketet från panduro(här är en del av innehället), däri ar det mycket färg, egentligen eller för det mesta tycker jag att det blir rörigt med mycket färg. men på ngt konstigt sätt funkar det nu till våren. kan det vara för att allt ute är grått tro?
sen har jag handlat lite nya färger till olika typer så nu ska det spraka färg-härligt härligt. jag tror att jag ska måla påskägg med de här saknar en ljuslila oxå men den var slut, ska hämta på tisdag;))

ha nu en skön kväll alla

jag ska gå ut och plocka reda på några pinnar och göra ett fågelbo till de rara små äggen;)))

hejsan hoppsan
ELLINOR 


1 kommentar:

  1. Hej vännen!Tror precis som du skriver att vi vill ha färg bara för att det är så grått ute, just nu när snön smälter och det inte har börjat bli grönt ännu!
    Det låter som du kommer ha flera dagar med kul pyssel framför dig under våren!
    Det är härligt att ha lite projekt på gång.
    Kram på dig

    SvaraRadera