Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

fredag 23 mars 2012

friday on my mind

hello everyone!!

fredag skönt, jag har precis kommit hem från affären och med hem följde lite tacos mmmm...är det fler som äter tacos idag? ganska vanligt fredagsmys, tror jag. i alla fall om jag ser till mina barn på jobbet om jag frågar vad de äter på fredgagsmyset så säger ca 3/4 av dem Tacos!!!

och det är ju gott oxå eller hur? sen kan man ju undra om det är så nyttigt egentligen?? förmodligen inte;))
visst blir man glad:)) av den gula färgen, den passar ju bra till våren hihi
igår så kände jag mig lite larvig som gick med lindat ont knä för jag kom på att jag inte hade så ont. ni vet knäont efter att jag åkte skidor! så jag tänkte att jag behöver inget stöd det är nog inte så farligt! men...ajajaj det var inte bra för nu gör det ONT, typiskt mig jag har en tendens att ha lite bråttom ibland

 så nu sitter jag här och får väll inte så mycket mer gjort idag;)) men jag har ju lite ris som jag skulle förvandla till påskris det kanske man kan göra i alla fall;))))
nu ska jag gå och se var jag la påskäggen till riset trallallalalllaa
   ha en skön fredag alla ni

<3<3<3<
lite galna fredagssuperkramar
ELLINOR



1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Kul du är tillbaks efter några dagars uppehåll!
    Aj aj inte kul med ont i knät! Var rädd om dig!!
    Åh mysigt med påskris, hm jag måste också fixa med det...
    Trevlig fredag önskarjag dig!
    Kram kram

    SvaraRadera