Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 4 mars 2012

jag håller tummar och tår

hej alla fina söndagsbönor!!

idag har den här mamman lite svårt att fokusera, känner mig lite splittrad;)
varför undrar ni? jo min "lilla" 15 åring åkte i morse ihop med fyra vänner upp till x-factor uttagningen. för er som inte vet är det en internationell sångtävling ni kan kolla klippet nedan
(-det är introt som har gått ut i tvreklamen)
de åkte alltså till hovet i stockholm runt 05.00 i morse. och jag tycker inte om när de är ute och åker jag vill ha dem här där det är tryggt och inget kan hända dem. den känslan försvinner visst aldrig när det gäller ens egna barn var det någon som sa, phu det är väll bara att bita ihop. jag håller tummar och tår så de blånar;) för att det går bra då hon ska sjunga inför en jury.

hon har en fantastisk sångröst min minsta plutta*ler och jag tycker att hon gör helt rätt som testar om vingarna bär.

<3<3<3
lycka till gumman, mamma tänker på dig konstant idag
<3<3<3<3!!

lite ofokuserade kramar

ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Oj vad spännande! Jag hjälper dig hålla tummarna.
    Ha en riktigt go söndag.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Å vad spännande!! Vi håller också tummarna... Även om det är lite i senaste laget....
    Sjunga det kan hon!!!!!!!
    Kramkram

    SvaraRadera