Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 6 mars 2012

inlägg no 100

har du tänkt på att en kraschad blomma är ganska vacker
någon gång??
hej alla fina ni!

dottern har kommit hem välbehållen och hel!vilken tur för mamman hihi
om hennes stockholmsbravader skriver jag en annan gång(måste be om lov först:)) ni vet...

annars har jag varit hemma månd.-tisd. igår sov jag hela dagen med sprängande huvudvärk men är  piggare idag:) när jag skulle skriva inlägget här såg jag att det är inlägg no 100. oj vad snabbt de sista 30 har gått hihi

eftersom jag är bara hemma här tänkte jag ändra min header-det är ju kul med lite pill vet ni fniss
men jag kan inte få den centrerad:@. är det någon som vet hur man gör???jag har lusläst och provat malldesigner och layout men det funkar inte:@ jag skulle så gärna vilja ha header och övertext centrerat har du tips får du gärna dela med dig;)) kanske är det fel mall på sidan???
ibland kan jag bli helt tokig när tekniken inte funkar :(

sköna soliga tisdagshälsningar till dig;)

Kramelikram ELLINOR

1 kommentar:

  1. Det går fort när man har roligt säger man ju!!
    Hm det där med datorer när det krånglar är inte min grej!
    Hoppas det gick bra för tösen.
    Kram

    SvaraRadera