Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

fredag 30 mars 2012

mitt fyndiga fynd

jag har precis sjunkit ner i soffan med en kopp kaffe efter att jag har duschat av mig dagisdammet;)) känns bra, är så där mosigt trött som man kan vara efter en jobbvecka. för...mina kära vänner det är HELG igen. det är härligt att den återkommer ganska ofta hihi

min helg ska jag tillbringa med familjen:) imorgon ska jag o älsta dottern gå på bh jakt,
 hur kul är det på en skala??? ett måste tyvärr  de är nästan lika illa att prova som jeans-booring

på söndag ska vi och fira syrrans aprilskämt!;))
 hennes minsta fyller 3 år o kanske ska vi en tur till det stora varuhuset
 i sydvästlig riktning!!

ni vet jag pratade om mitt fynd här kommer lite bilder
jag har länge letat efter ett bord som är höj o sänkbart(fyndigt hihi) med
 en stor "knopp" på benet, äntligen har jag hittat det till ett överkommligt pris.
 de har tyvärr en tendens att kosta mycket, men inte nu:)))

jag tänker att det målas vitt och används
som soffbord blir kanonfint:)
-ibland ska man ha lite tur- jag menar:
det bara stod där o väntade på mig*blink

en bamsefredagskram till er alla

ELLINOR



1 kommentar:

  1. Jättefint fynd, kommer bli underbart i vitt! =)

    Jag har en utlottning hos mig i samarbete med nätbutiken Caesar's hem. Du kanske vill vara med?

    Kram

    SvaraRadera