Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 3 april 2012

filosoferat i isvinden




idag delar jag lite sommarbilder med er från min trädgård! jag ser o läser på era bloggar att ni börjar trädgårdsfixa här och var:)))jag har inte kommit så långt men jag måste erkänna lite att det kliar i trädgårdsskaparnerven hihi. jag passar på att njuta av bilderna från förra sommaren och drar filten omkring mig....snart snart blir det trädgårdsfix- just nu är det bara kallt!!

har du börjat fixa*pimpa* trädgården ännu?? vad har du gjort i så fall?

har precis avslutat ett trädprojekt på jobbet. vi har gjort björkar av rör silkespapper och olika typer av kasserat material;))det är härligt att skapa av skräp just den här dagen blev det grönt skräp som klipptes och limmades. det är ju tur att det finns fejkträd då det är så isigt och kallt ute;)))


visst blev de fina;))

jag önskar er en superbra tisdag

kram ELLINOR

1 kommentar:

  1. Hej i kvällen!
    Nog kliar det i trädgårdsfingrarna! Längtar efter vår på riktigt nu. Men det är kul att sitta och planera också!
    Kram kram

    SvaraRadera