Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 26 april 2012

papparzzi

godmorgon alla!

det här är ovanligt...att jag bloggar på morgonen. men jag bara måste få visa er vilka vackra blommor jag sprang på igår.

visst är dessa träd vackra:)) de finns på en gård i norrköping.
varje år blommar de (såklart) men aldrig har jag haft ngt att fota med när jag gått förbi,
iår hade jag det;)visserligen bara mobilen men ändå.

jag läste någonstans att det finns 10-15 sånna träd i kungsträdgården.
och att då de blommar tar fotografer från hela världen in på hotell och väntar på att de första knopparna ska brista
sen är papparazzi på gång hihi
så jag var en papparazzi igår*fniss
är det japans körsbär? någon som vet??
nej nu vill hunden på promenad och sen jobbet
so long
ELLINOR

4 kommentarer:

  1. Åh vilka underbara träd!! Man blir glad bara av att se dem. Ingen aning om vad det kan vara för träd.. Men måste vara ngt speciellt om det drar så mycket fotografer!
    Hoppas att du haft en fantastiskt härlig dag vännen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder
    Ha en bra kväll

    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Wundervoll! Bei uns haben sie auch geblüht. Ich habe sie auch fotografiert. - Es ist ein herrlicher Eindruck, unter ihnen spazieren zu gehen!

    Herzliche Grüße aus Germany
    Sara

    SvaraRadera
  4. Så underbart det är med denna generösa blomning!
    Jag har et ställe i min stad men har inte varit där ännu..

    Trevlig Valborg!

    SvaraRadera