Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 3 maj 2012

may- a lot to do

hallå alla godingar

som ni sett är det en hel vecka sdan jag skrev inlägg, mycket dåligt:((
men jag har fallit in i någon form av vårrace
jag pular i trädgårn, handlar,  sår fröer, jord,  har varit ledig i det fina vädret
osv helt galet ;))))

så sanningen är den att då jag kommit in på kvällen har jag varit dödens
trött och somnat i soffan ;))) 

ja så har jag det hur har ni det då? rusar våren med allt
görande fram hos er oxå?? kanske har du många måsten som personalavslutning,
skolträffar, fester osv osv på gång??

jag har om ca en vecka en konfirmation- matilda konfirmeras
och en student i juni- amanda tar studenten

hualigen och mitt i allt detta ska mannen fara på sitt första utlandsjobb hehe

så det är bara jag som ska fixa biffen*ler.

oj då känner mig lite småstressad just nu faktiskt....hmmm.

för länge länge sedan skrev jag att jag någon gång skulle visa
ett klipp på min matilda och hennes sång.

håll till godo!!!


jag passar på att önska er en supertorsdag, imorgon är det fredag yihooo;)))

mången kramen
ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Visst är det en skön trötthets känsla man får efter en heldags arbete i trädgården?! Åh vad duktig hon är tösen din!! Hm har undrat vart du tog vägen men jag förstår helt och fullt att du inte orkat:). Själv kan jag nästan somna stående efter en dags arbete ute i solen. Men det är så härligt!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det fullt upp både kul och jobbigt.
    Så duktig hon är!!!
    Ha en fin kväll.
    Kram Katha

    SvaraRadera