Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 22 maj 2012

hothothot

hejsan alla fina!!

det är varmt skööönt;)) livet rusar på i 180 som vanligt jag tänkte säga hej och påminna om att jag inte glömt bort er;))ja jag vet att jag har massor att läsa igen-det står på att göra listan!
hoppas allt är bra hos er:)

jag har vart i minträdgård och jobbat-jobbat all ledig tid- nu börjar det bli klart där var på torget i lördags och köpte krydd och squsch plantor yes mitt trädgårdsland börjar ta form!! visar lite bilder så småningom

i höstas planterade vi ett plommonträd det blommar nu söta blommor eller hur??

just nu i skrivande stund lyssnar jag lite på mellokvalet på tv:n
 vad tycker du om det??
jag såg just en grupp tandlösa bambusjkor*ler som hade en medelålder på 85 år de var så söta:)))

annars är det trallvänligt som vanligt, jag ska naturligtvis kolla på lördag ska du??
HEJA LOREEN
bra låt ska bli spännande att se hur det går för henne

många många vår-sommar kramar

ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vädret är underbart och jag förstår att du vill jobba ute i trädgården. Jag gör ju samma sak själv så mycket jag hinner.
    Mycket att göra förstår jag men glöm inte njuta och ta det lugnt ibland.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Livet brukar ha en tendens att ruuusa fram när det är vår! Allt ska hinnas med..

    Det gäller att stanna upp och njuta lite också.

    Kramen Jenny

    SvaraRadera