Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

onsdag 17 oktober 2012

på min farstukvist

hallojsan

lillördag igen helt otroligt att veckorna bara rullar:))på

i helgen som var var tjejerna och jag en stund och röjde i trädgården. vi samlade ihop gamla äpplen pysslade om vår gamla kanin och så hittade jag de här äpplena på ett träd
jag hade inte tittat så noga förut utan bara sett att det inte fanns några äpplen  men då jag tittade nära så fanns de bara där ingrid marie de är väldigt goda har du mycket äpplen i din trädgård och vad använder du de till??
det här funkade ju inte-kommer ni ihåg mina tomater? jag la dem ihop med äpplen på farstutrappen och trodde att de skulle mogna men inte då...jag vet inte hur mycket gröna tomater jag slängt i år
verkligen skitsommar med stor solbrist:(((
kanske ska man ha ett växthus istället hur har du har du växthus??
på trappen står en paprika oxå de här paprikorna är ca tre centimeter stora wow;))
 
jag tänkte göra äppelkakor till helgen mums!!
jag vet jag lever för helgerna hihi
 
jag önskar er alla ett bra slut på denna superba vecka
kramelikram ELLINOR

1 kommentar: