Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 10 februari 2013

badrumsfunderingar

hej alla söndagsbrudar;))
 
 
 
i veckan har rörmokaren varit här och gjort helt klart för nya badrummet, ni vet med rör och så...
i fredags så städade jag efter honom, tänk att de alltid ska vända till så dant männen hihi:))
 
resten får vara kvar till min make anländer svedala;) där plasten hänger ska det såklart vara en dörr till badrummet
 
 
 
men det blev för tråkigt med bara bar plast i lilla hallen där nere så jag har fixat lite
jag tycker nog att det blev lite bättre nu, vad tycker du?
 
 
 
jag ser i alla fall inte plastväggen så tydligt nu...;))
 
den här kommoden är jag inspirerad av den är superfin tycker jag*
 
sen till badrummsinredning ni vet jag vill ju ha lite shabby stil;))
 jag hittade en jättefin kommod på ikea
men den är brunlaserad furu eller vitlackad spånskiva
jag tänker ju måla den gul eller någon färg som påminner om björkfärg...ja nått åt det hållet nu till frågan vilken sort är bäst att måla på? finns det någon som har erfarenhet av ikeas mörkbrunlaserade möbler? funkar det att måla över eller slår brunlasyren igenom??
 
ha en superskön söndag
kramelikram ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Mysigt du har gjort man behöver lite piff här o där så man känner sig glad. Vilken härlig kommod vill ja ha. Önskar dig en härlig vecka kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Jättefint piffat...mycket bättre än bara plasten.
    kram Rosa

    SvaraRadera