Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 7 februari 2013

skönsång

ville bara dela med mig av min fantastiska matildas sånger. den här har hon spelat in hemma i sin hemmastudio;)))
hon har sjungit sen hon var liten, jämt, jämt inte bara i duschen alltså hehe
och hon har inte lämnat ett öga torrt(läs mitt öga- jag är supersentimental;)på alla otaliga tillfällen jag och resten av familjen har suttit i publiken.
 
ha det bäst
kram ELLINOR

5 kommentarer:

  1. Oj oj vad duktig hon är tösen din! Inga planer på en sång karriär?
    Trevlig fredag
    Kram

    SvaraRadera
  2. vilken talang..
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Tittar in för att önska dig en Trevlig helg! här snöar det för fullt..kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Här snöar det och har gjort hela dagen!!1Jag tycker det är helt underbart det blir så ljust och fint!!
    Ha en finfin helg!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  5. wow wow vilken fin sång och så otroligt duktig hon är, verkligen vacker röst
    Jag har lyssnat flera gånger...
    ha en fin kväll
    kram lolla

    SvaraRadera