Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 15 september 2013

Helgen,check;)))

Hej hopp alla,

Jaha är sommarn slut nu? Idag är det lite kyligare i luften men det gör inte så mycket själv längtar jag efter att krypa upp i soffan med en kopp te och höra brasan knastra. Hur är det med dig-sörjer du sommarn?eller ser du fram mot hösten och burret?
I helgen var jag först i Mjölby och tittade på en konstutställning och lunchade med ett par kompisar Helena och Ronny och så var min 16 åring matilda med:) sen åkte vi hem till mamma och plockade lite vad som fanns i trädgården


Idag har jag gjort tråkigt men ack så viktigt röjt och rensat i både skafferi och kylskåp:)))
Jag vet inte hur ni har det men i detta hus kommer det till en punkt där man inte hittar något i skafferit och kylen då är det bara städning som gäller så nu skiner alla ytor och det är fräscht ahhh...härligt.
Den här Godingen plockade 
jag ju inte så klart han var med 
och hade någon jaga äpplelek
Förr sig hihi

Önskar dig en trevlig vecka;))

Kram Ellinor


2 kommentarer:

  1. Hej! jag tycker sommaren varit underbar!!nu välkomnar jag hösten :)dock inte för mycke regn bara! alla årstider har ju sin charm.Så härligt att få plocka med sig godsaker hem <3 alltid välkommet!ha en fin höst! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Visst är det tråkigt att rensa skafferi och kyl men jätteskönt när man gjort det
    Vill inte ha en massa regn annars gillar jag hösten med
    kram Rosa

    SvaraRadera