Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 13 december 2011

lucia igen

jaha då har vi kört lucia igen då:))
men nu var det yngsta dottern matilda 14 år som lussade imorse
i skolans aula. Hon skulle sjunga solo "ser du stjärnan i det blå"
det var jag ju tvungen att höra så alla elever och lärare, en bunt pensionerade lärare,rektorn och så lilla jag då tittade på luciatåget.
det är konstigt tycker jag att inte fler föräldrar smiter ifrån sitt jobb ca 1/2 timme för att se sina barn sjunga

matilda ville att jag skulle komma och titta! det är bra att hon inte tycker att jag stör eller som storasyster uttryckte det: att det är pinsamt, de är olika och tur är väll det;)).

det är ju jättekul att se även om de inte är små pluttar längre!


dröm sött

ELLINOR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar