Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

onsdag 21 december 2011

snart julledigt

Godkväll alla fina

nu tickar det på mot jul bara tre dagar kvar, ler*

källartrappen julpyntad, check!

jag jobbar på som en liten nisse hihi

huset är julpyntat och jag jobbar på inköpslistan för den stora
dagen D julafton.
en liten samling på öppna spisen, i aromabrännaren finns
doftolja spiced vanilla från body shop
luktar mums!

de flesta julklapparna är färdiga. har bara några kvar som
 ska inhandlas på fredag då mannen har kommit hem.
alla barnen och hunden tindrar med sina förväntansfulla ögon
i väntan på tomten

jag jobbar vidare på att kunna skriva inlägg hos er alla,
tack för tipset emma!
härliga silvriga klappar
det här inlägget blir lite konstigt nu strular blogger igen, eller
är mallen omgjord? vad vet jag

jag struntar i det just nu,
 ville bara säga att jag jobbar imorgon sen
 är jag ledig till 10 januari känns ganska bra

sov gott alla och julstressa bara lite..

kram ellinor

midnattstimmen är sen kulorna gnistra och glimma
snön lyser vit på taken
endast tomten är vaken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar