Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

onsdag 14 december 2011

svara och göra inlägg

jag kan inte göra inlägg eller svara på vissa kommentarer hos en del av er hur gör jag då? snälla är det någon som vet??

jag behöver en anonymruta för att svara har inte alla kommentarsfält det?
är det nått man väljer?
jag får svaret att jag inte har tillgång till ex. openid

vad göra?? det är trisst att jag kan inte svara eller
göra inlägg hos er även om jag vill:((
det skulle ju vara så kul

kramen ELLINOR

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Att lämna en liten kommentar hos mig gick ju bra! =) Har också haft problem tidigare. När du loggar in så är ibland en liten ruta ibockad där det står typ "fortsätt vara inloggad", den ska INTE vara ibockad. Testa om det hjälper. Annars kan det kanske fungera bättre om du byter webläsare till google chrome - det har jag gjort och allt funkar bättre efter det. Lycka till!
    Önskar dig en fin fjärde advent!

    Kram kram

    SvaraRadera