Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 28 juni 2012

en fotbollsmammas dilemman

idag är det SOOL känns ju fantastiskt eller hur efter allt regn

igår åkte min gubbe till vitryssland för att jobba och idag har matilda och jag fart runt på stan och handlat bra o ha saker till spanien, hon åker på fotbollsläger i 1 vecka på lördag.
men....ändå när vi kom hem så hade vi glömt skavsårsplåster, alsollösning och nya fotbollsstrumpor. så imorgon får jag handla IGEN!! jaja snart är det semester bara 10 dagar kvar:)) :))
om jag ska vara ärlig blir det skönt när de är på väg dit;))) jag hoppas att de kommer att få kul och varmt och SOOL. jag såg att igår var det 40 grader varmt där..phuuu det kommer nog att gå åt vätskeersättning. tur att det står på komihågpacklistan hihi
jag bara längtar efter att andas,slappna av och läsa en god bok i lugn och ro

hoppas att ni alla har det bra i den varma sommaren!!
stora kramar ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Oj det låter som ni har mycket just nu! Men vad härligt att tösen får åka till spanien. Det går fort till semestern ska du se, sedan får du bara vila:). Jag har också kommit igång med att läsa vanliga böcker nu efter skolan och det uppskattas:).
    Hoppas du har en riktigt härlig fredag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag har det bra i den kalla sommaren! Nu är det höstvindar som drar in, även om det är ganska varmt..

    kramen

    SvaraRadera