Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 24 juni 2012

midsommar on my mind

hej glada midsommarfirare!

sitter och pillar naveln så här på söndagen efter midsommar.
jag har haft en mysig midsommar vi åkte till grytgöl och tittade på polustuståget-det kan jag rekomendera! jag bara måste visa lite bilder:))

knasiga cykelekipage

en kapten som förlorat sin båt


ranelid o flink

tintin

jag vill ha en synth farsan när jag konfirmerar mig

man ska ha husvagn


tåget innehåller händelser från det gångna året framförda på lastbilsflak med humor hihi.
 sen åkte vi hem och på kvällskanten kom  mamma och pappa och åt lite mat- jag hade köpt stora lådan hos östgötagårdsbutik


supergott,enkelt, billigt och fräscht. kan det bli bättre??

hur har du firat midsommaren? skriv en rad o berätta vet ja;))

nu ska jag fortsätta mitt navelskåderi*blink
ha en bra dag kramar ELLINOR

5 kommentarer:

  1. God och fräsch matlåda ...själv har jag jobbat hela helgen

    Ha en bra kväll
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej där vännen!
    Jag började tro att du var på rymmen;). Mycket att göra förstår jag! Men nu var det roligt att höra från dig igen. Låter som ni haft en trevlig midsommar.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. tack för din hälsning! Headern du gillade kommer jag tyvärr nog snart att byta ut, för sån är jag- jag gillar att byta! :)

    ha det gott!
    kamomilla

    SvaraRadera
  4. morning
    fin midsommar ni haft och vad bra med matlådan du köpt!
    Student har ni också hunnit med jaaaa tiden går rasande fort minsann.
    Nu stannar vi upp och suger musten ur sommaren
    kram lolla

    SvaraRadera
  5. Här har det firats ser jag!!!!Härligt med student!!!Men vart tar tiden vägen....Härligt fina bilder du visar vid midsommar!!!Önskar dej en härlig Onsdag kväll Ellinor!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera