Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 7 juni 2012

sommaren är räddad!

idag hade jag ett paket i brevlådan då jag kom hem;

 yoga dvd:er från cdon.
för yogan är slut för terminen och jag är ju ständigt krasslig- en arbetssjukdom ni vet*blink.
det brukar försvinna över semestern och tur är väll det:)))
och
ni vet ju att man inte ska springa vid halsont-då blir man sjuk:((
alltså inget spring och inget yoga och kärlekshandtagen växer på sidorna..vad göra??
jo yoga hemma med dvd som hjälp:))

idag har jag inte tid över att yoga, men imorrn mina vänner i morrn hihi

hmm...nu har jag några skivor i allafall när andan faller på 

om shanti

kramar ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Önskar att jag vore så disiplinerad vad gäller träning.... Förr var jag det, tränade mer eller mindre cykel på elit nivå men efter en olycka fick jag operera mitt knä sedan har jag bara blivit lat:)....
    Yoga kanske man skulle prova!
    Ha en härlig helg söta du!
    Kram

    SvaraRadera
  2. halloj
    Åhh vad jag tycker yoga verkar kul och nyttigt, kanske man skulle testa lite hemma...för jag kommer aldrig iväg på nåt sånt annars..
    är det svårt??
    Skriv gärna om hur dina nya dvd är.
    kram lolla

    SvaraRadera