Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

måndag 10 oktober 2011

äpplen päpplen

hej alla söta...

det regnar... dripp dropp....höst burr bruna löv...


men det finns äpplen



den här sorten är sur men vacker

precis innan regnet började var jag ute
 i trädgården och plockade äpplen

härliga rödgröna ingrid marie

annars har helgen varit hektisk-även fast jag undrar om jag fått något gjort...
ibland har jag för mycket att göra då plockar jag lite här och där men hur blev helheten?? hmm..

jag längtar efter lite slappetid hihi
ni vet-gå ut med hunden långt i skogen-komma hem-fika-titta på en bra film
jag undrar om det blir så ngn gång igen?

mannen åkte till skellefteå i morse borta 14 dagar.....
tjejerna och jag brukar ha det så lugnt och skönt när vi är ensamma
jag väntar på att den känslan ska infinna sig i kroppen

jag önskar er alla en trevlig kväll
kram ELLINOR


1 kommentar:

  1. Hejsan svejsan, klart vi kan klippa till luggen, hihi. Är färgen lika fin fortfarande?
    Så fina äpplen,,,ja usch vilket hemskt väder vi haft i dag, lika trist som jag känner mig ;)
    Om du får askfärgen av mig får jag några äpplen till dekoration då, hihi
    Tar med den i morgon om jag kommer ihåg!!!
    Glömde bort min gulliga praktikant i dag. Jag kom en halv timme senare och glömde meddela henne...Had eglömt henne totalt. Inte ens när jag gick upp för trappan kom jag på henne,,, och så satt hon där och väntade så snällt. Andra gången för mig, får ju skämmas!!!
    Ses i morgon <3 nettan

    SvaraRadera