Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

måndag 17 oktober 2011

rapport från sjukstugan

hej alla bloggare!

jo då, jag blev sjuk var hemma ifredags från jobbet- tuffade på om än i ett långsammare tempo i helgen och så idag när jag skulle gå till jobbet var det stört omöjligt- jag hade blivit värre igen...jaja vad gör man bädda ner sig och väntar på att det går över...inte kul. jag känner att jag inte har tid men förnuftet säger VILA!!
svårt det där jag är van att ha hundra järn i elden, men nu sitt/ligger jag här i soffan och tänkte se vad ni har haft för er i helgen=))

i lördags var jag, som var bestämt sedan länge på spa med mamma och syrran skönt! jag tog en ansiktsbehandling med massage(det är bra med massage på onda bihålor har jag hört hihi)
här var vi och loppade oss hela dagen

efter spa-andet bjöds det på afternoontea i salongen på slottet mums! 






igår hade vi en fixahemmadag-i den mån det gick förstås (attjoooo)

matilda plockade äpplen i trädgården som jag sedan la
 på vinterförvaring-gott att ha i höst och vinter
om någon undrar så är repet i trädet en gunga som barnen har gjort själva för så där tio år sedan=)))
ha en bra eftermiddag alla bloggers!!

 ♥♥♥
ELLINOR

1 kommentar:

  1. Grrr nedrans dig, jag vill också ha fika,,, hoppas du åt för mig med, hihi.
    ja Amanda har hälsat på i lägenheten, mysigt värre är där. Du och jag kanske ska ta en helg där någon gång!!!!!!
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera