Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 25 oktober 2011

shoppat detaljer

hej alla fina!

ikväll så har döttrarna och jag varit på VIP kväll i en butik i stan.
vi gjoorde en hel del fynd och så fick man ju en goodiebag=))


goodiebag= kul-kul med en massa bra&ha saker (som jag kanske
inte behövde egentligen- men de var ju gratis så vad gjorde väll det?)

 ja sen köpte jag ju lite kläder oxå=) 
plaggen har mycket detaljer-jag älskar detaljer <3


en gråblå tröja med..

stickat och fin spets

sjaldetaljer




härlig kofta med fastsydda pärlor

vacker spets

hoppsan felvänd igen =/
 imorgon har jag decoupagekurs igen skönt att komma hemifrån hihi

jag brukar läsa era bloggar och vill kommentera dem men det finns inget meddelandefält(på en del av bloggarna) jag kan använda (anonym eller namn) kan jag använda något annat sätt till att kommentera era bloggar? jag vet inte hur jag ska göra och tar tacksamt emot tips!!

jag önskar er alla en god nattsömn!

kramen ELLINOR





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar