Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

måndag 24 oktober 2011

♥♥ jultankar ♥♥

hej alla fina!

jaha så var det måndag igen, var tar alla dagar vägen egentligen?
det är ca 63 dagar fram till julafton det ni *fniss



visst blir man sugen på jul....

...då man ser alla dessa bilder!

jag föredrar grå tomtar och vit nertonad jul





framför de röda tomtarna och inredningsdetaljer

men visst vill man ha besök av den här herrn??





mycket hellre än ett besök av den här fulingen...
får man detta besök då man inte varit snäll
-då man får kol i alla sina julklappar??


jag längtar till julen det ska bli så mysigt, eller hur??
 konsten är väll att inte tjata ut den innan =))
alla de här bilderna har jag googlat efter på nätet...så jag vet ej deras källa(alla gånger)
hur gör du när du "lånar" bilder, skriver du ut källa?? frågar du om lov först??

jag brukar fråga om det finns ett sånt krav, annars antar jag att det bara är och låna, eller?
skriv gärna din åsikt**



jag passar på att önska er en mysig måndageftermiddag/kväll


kramen* ELLINOR

nu har jag fixat problemet med anonymfälltet,
 det var ju en inställning som gjorde att min vän inte
kunde göra inlägg i bloggen- jag hade ju inget anonymfällt(hihi) Det har jag nu!!
så nu vet ni det alla ni som vill göra inlägg i en blogg(utan att själv ha en blogg):
använd anonymfälltet och skriv under inlägget.
(eller skriv in ditt namn i fältet namn/webbadressoch skriv i ditt namn på användarrnamn-tror jag funkar oxå) tack för tipset nettan♥!


2 kommentarer:

  1. ja nu är det jul igen, ja , nu är det jul igen,,, hihi ååå vad vi längtar och snart bär det av till Ullared, på söndag närmare bestämt, ska ni med????
    Ha det så gott
    kramkram<3 nettan

    SvaraRadera
  2. julen är mysig om den inte börjar i oktober

    Från A-S

    SvaraRadera