Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 20 oktober 2011

charmed& homecomming

hej alla fina...

mycket vila har det blivit här och en hel del charmed=))

jag blev så uttråkad av att bara ligga och snörvla så jag letade upp
 gamla filmboxar i hyllan(jag tror de tillhör amanda) hela serien charmed=förhäxad
hur som helst tycker jag:de är ju riktigt bra fniss*



                          (titta efter själv vad bra de är...)


så det är vad jag tillbringar mina sjukdagar med, vad gör du när du är hemma och är sjuk?

idag kommer mannen hem igen, nu är han hemma 10 dagar sen åker han igen.
jag har saknat honom ♥ jag tror att det kan vara bra att vara ifrån varandra lite så man kommer på att man faktiskt saknar honom då han inte är här. SÅ alltså: 
 ett bra recept mot slentrian i familjelivet:
att en part jobbar och bor någon annanstans en period eller fler.

då blir det desto roligare när parten(hihi) kommer hem

kramar ELLINOR

1 kommentar:

  1. Hej Ellinor...Välkommen till mej...
    Här inne va det oxå mysigt...
    Va skönt att mannen kommer hem så kanske du piggar på dej...Krya på dej önskar jag dej..
    Kramkram Lotta

    SvaraRadera